Aankomst: Reina krijgt haar bloemetje

13 november 2021 - Zoetermeer, Nederland

Het derde busje is ook gehaald. Het taxibusje brengt ons terug naar Fortune in Zoetermeer. En zowaar, daar is dan toch het bloemetje voor Reina, onze onverschrokken, dappere, kalme, moedige, doortastende, niets en niemand ontziende als het moet, lief en aardig als het kan, alle plooien gladstrijkende waar nodig en altijd optimistische reisleidster. Gisteren glom ze van trots toen háár voorstel voor een titel van de blog de eindstreep haalde. Het was dan ook een inkoppertje want wij wisten dat er bloemen op haar wachtten in Zoetermeer, dat wist zij alleen zelf niet en ook de hint in de blog kwam niet binnen. Dus een verraste Reina vanmorgen en daarmee is dat verhaal nu ook weer rond. Bedankt Reina!

Bedankt ook alle trouwe volgers van onze avonturen. In jullie reacties voelden we een enorme verbondenheid, bedankt!

Hiermee sluiten we deze reis en de blog af.

1. Monique Voogt:
    13 november 2021
    Ik heb genoten van de verhalen, foto’s en video’s tijdens jullie reis en nu de prachtige indrukwekkende verhalen van Marvin.
    Wat was het een prachtige reis.
    Bedankt voor het delen .
    Een fijn weekend, groetjes Monique
  2. Fleur Van der Hoeven:
    13 november 2021
    Bedankt dat we even mochten meereizen achter de schermen. Grt Fleur
  3. Ton:
    13 november 2021
    Bedankt Monique, het was een prachtige groep, iedereen had zijn aandeel gevonden, Marvin in de foto’s maken, Maurice in de verhalen schrijven, enz. Een bijzondere ervaring die je niet meer kan worden afgenomen. Voor nu een goede zondag. Gr. Ton
  4. Johan Lapidaire:
    14 november 2021
    Wat een team👊 Jullie hebben zichtbaar genoten en ik heb onzichtbaar meegenoten👍☕️
  5. Henry:
    15 november 2021
    Bdankqt voor de fotos hi n de verhalen. Leuk om zo mee te leven!